Share - O scrisoare de recomandare
En-joi!
Hei! După ce am abordat subiectul “mulțumesc”, un subiect pe cât de simplu pe atât de ignorat în societatea digitală, astăzi păstrăm registrul bunelor maniere și mă gândesc la acel ... te rog? Hm!
Da, te rog să citești cu atenție această scrisoare pentru că îți va face bine la business!
Să începem cu începutul. De ce share? Pentru că este un termen modern prin care afacerea ta poate fi cunoscută într-un timp foarte scurt. Depinde cum îl folosești să nu rămână doar un simplu cuvânt la modă. Dar pentru acest share trebuie să muncești din greu, atât la conținutul livrat cât și la reputația afacerii tale. Mai pe scurt este o simplă formă prin care urmăritorii tăi simt nevoia să te recomande.
Pe vremuri, trebuia să scrii pe bune o scrisoare de recomandare, cu penița, stiloul sau cu tastatura. Dar acum ai la îndemână un singur buton. Share. Cât de simplu! Totul se rezumă la un singur buton pentru o recomandare. Vezi? Cum au trăit bunicii noștri fără acest share? Chiar mă mir!
Revenim la business si recomandare. Ce te recomandă? Modul în care știi să-ți gestionezi comunicarea pentru profilul clienților tăi, acel livrabil prin care să aduci atât argumente raționale dar și ceva emoție. Emoția vinde! Comunicarea trebuie doar să te reprezinte, nici mai mult nici mai puțin decât ești. Cine te recomandă? Cei care te înțeleg și apreciază ceea ce faci.
Concluzia acestui episod share este despre trei lucruri simple. Să faci foarte bine ceea ce faci, să comunici foarte simplu ceea ce trebuie și să câștigi încrederea audienței tale. Și nu uita de consecvență. Cu o floare nu se face primăvară. Succes & Share!
Suntem echipa Geseidl și dincolo de cifre contabile credem în oameni!
www.geseidl.ro