Nevoia de stabilitate și încredere este mai mare ca niciodată! Evoluția pieței și riscurile financiare au devenit tot mai frecvente și mai complexe, cu grave consecințe asupra afacerii tale. Acesta este motivul pentru care serviciul de #audit îți va proteja afacerea pe termen lung, oferindu-ți și perspectiva unei dezvoltări pe termen lung.
Printr-o abordare inteligentă, ce ține de o viziune strategică, putem adăuga valoare afacerii tale, iar prin experiența noastră în fiscalitate și determinarea echipei, te ajutăm să crești eficiența, să îndeplinești, corect și la timp, obligațiile legale.
Dacă vrei să începi o afacere nouă, vrei să reorganizezi firma, sau să investești bani în alte afaceri, trebuie ai la dispoziție informații relevante și suport de management experimentat pentru decizii de viitor. Știi doar că informația înseamnă putere, iar dacă la informație mai adaugi viziune și management, asta înseamnă forță în afaceri. Asta știm noi să facem.
Afacerile de succes se bazează pe calitatea resurselor umane. Omul potrivit în postul potrivit, reprezintă cea mai bună premisă pentru eficiență. Nu lipsa forței de muncă este cea mai mare problemă în activitatea firmei tale. Principala provocare este dată de capacitatea ta, ca #angajator, de a construi organigrama performanțelor, de a pune în valoare oamenii prin fișa postului și programe motivaționale.
Să fim din ce în ce mai buni, în fiecare zi, în tot ceea ce facem. Acesta este motto-ul nostru de succes, pe care ne dorim să-l aducem și în firma ta. E simplu. Investești în pregătirea angajaților tăi, iar viitoarele rezultate înseamnă performanță pentru afacerea ta.
Oferim consultanță cu privire la procese specifice și furnizăm soluții specializate, adaptate nevoilor afacerii tale. Serviciile oferite includ recomandări privind aspectele fiscale cu un impact semnificativ asupra companiei, întreprinderii private sau persoanei fizice, evaluări ale activelor corporale, necorporale și fondului de comerț, consultanță privind alocarea prețului de achiziție sau revizuirea prejudiciilor.
Echipa noastră îți oferă asistență în îndeplinirea cerințelor locale și internaționale de documentare, prin pregătirea rapoartelor de prețuri de transfer care analizează conformitatea prețurilor aplicate în cadrul tranzacțiilor intra-grup cu principiul valorii de piață.
Experiența în domeniul contabilității financiar fiscale este principalul avantaj al echipei Geseidl.
Salarizarea a fost mult timp considerată ca o funcție cu risc scăzut care nu poate afecta sistemul performant de management. În acest sens, poate că nici tu nu ai acordat mult timp și multă atenție acestui serviciu. Cu toate acestea, domeniul a devenit din ce în ce mai complex pentru angajatori de toate dimensiunile și mulți se confruntă acum cu complexitatea din ce în ce mai mare a salarizării.
Serviciul IT este destinat exclusiv clienţilor noştri permanenţi, pentru că întotdeauna construim parteneriate solide, pe termen lung.
Acest serviciu are rolul de a te elibera de frecventele probleme minore ce țin de schimbările sau actualizările datelor firmei tale, probleme ce ocupă mult timp fără un impact direct asupra performanței manageriale. Și atunci, cel mai bun lucru este să externalizezi acest serviciu, pentru ca tu să te poți ocupa de ce este cu adevărat important pentru firma ta.
Toate tranzacțiile, #fuziuni, #achiziții, asocierile, #investiții de capital sau divizările - implică probleme complexe care necesită întreaga atenție a unor profesioniști cu experiență. Noi avem expertiza necesară pentru asistență și consiliere de natură fiscală, contabilă, legală, sau resurse umane, pentru a gestiona eventualele riscuri în timpul proceselor de fuziune.