PayRoll
Salarizarea a fost mult timp considerată ca o funcție cu risc scăzut care nu poate afecta sistemul performant de management. În acest sens, poate că nici tu nu ai acordat mult timp și multă atenție acestui serviciu. Cu toate acestea, domeniul a devenit din ce în ce mai complex pentru angajatori de toate dimensiunile și mulți se confruntă acum cu complexitatea din ce în ce mai mare a salarizării.
Suportul, capacitatea și experiența noastră te pot ajuta să ai o viziune mai clară a salariilor, într-un mediu de reglementare în continuă schimbare și foarte complex.
Domeniile de competență pentru serviciul PayRoll
Întocmirea actelor adiţionale la contractele individuale de muncă;
Întocmirea deciziilor privind executarea contractelor individuale de muncă;
Completarea Registrului General de Evidenţă a Salariaţilor;
Păstrarea şi gestionarea dosarelor de personal;
Întocmirea adeverinţelor de salariu;
Sprijin în asigurarea copiilor după carnetul de muncă;
Întocmirea adeverinţelor pentru dosarul de şomaj;
Întocmirea notelor de lichidare pentru personalul Beneficiarului;
Întocmirea adreselor privind achiziţionarea carnetelor de muncă de către Beneficiar;
Întocmirea adreselor privind solicitarea informaţiilor din baza de date a Inspectoratului Teritorial de Muncă;
Întocmirea situaţiei locurilor vacante;
Întocmirea ordinelor de plată pentru contribuţiile şi taxele datorate către bugetul de stat aferente salariilor;
Consultanţă privind întocmirea dosarelor de personal;
Întocmirea şi depunerea statelor de plată a salariilor;
Întocmirea şi depunerea declaraţiilor privind obligaţiile aferente drepturilor de personal;
Elaborarea fişelor fiscale.
Nu contează mărimea afacerii, capitalul sau industria în care activează compania ta.Noi te putem ajuta să lucrezi mai inteligent, pentru atingerea obiectivelor.Hai să vorbim despre dezvoltarea afacerii tale!