Salutare, dragilor!
Suntem în data de 2 iunie și probabil că, la această oră, mulți dintre voi se bucură de minivacanță. Ce poate fi mai frumos decât ceva zile libere cu familia sau prietenii? Dar să nu uităm că luna iunie este și ultima lună din trimestrul doi. Adică vorbim despre rezultate!
Mai ții minte ce ți-ai propus pentru acest trimestru? Acel obiectiv simplu, ușor de urmărit și de evaluat.
Multă vreme am crezut că atunci când ai multe obiective înseamnă că sigur ești pe treabă. Da ce să vezi? E greu să le urmărești dar și mai greu să te concentrezi pe ele. Cum s-ar zice multă euforie, puține rezultate. De cele mai multe ori se confundă dorința cu obiectivele și ... când tragi linie, nu e tocmai ce trebuia să fie.
Deci? Faza aia cu puțin și bun cred că are destulă relevanță. E precum parfumul. Și apropo de parfum! Celebrul parfum CHANEL No.5, cu o istorie de peste 100 de ani, este încă un simbol mondial al acestei industrii, o industrie foarte critică și sofisticată. A trecut un secol de când celebra Coco Chanel și-a imaginat un parfum care să reprezinte femeia, dar nu întruchiparea feminității așa cum era văzută la acel moment din timp ci o aromă care să revoluționeze lumea parfumeriei, potrivită pentru o femeie revoluționară la rândul ei. Și... ce să vezi? De aici a plecat tot succesul!
La începutul scrisorilor noastre, acum patru ani , spuneam faptul că misiunea, viziunea și valorile unei afaceri sunt pe cât de importante pe atât de ignorate sau doar bifate de mulți antreprenori.
Adică ... la ce îmi trebuie mie toate astea? Poate că par lucruri inutile dar sun un fel de plan esențial pentru construcția afacerii tale. Toate afacerile de succes au la bază aceste trei lucruri. Și cu cât sunt mai simple, cu atât pot fi mai bine înțelese și aplicate, fără să rămână doar niște cuvinte scrise undeva.
Ca să poți face asta ai nevoie de timp și concentrare. Trebuie să știi ce vrei și să fii consecvent. Construcțiile durabile nu se fac după ureche și nici de pe o zi pe alta. Dacă reușești să scrii toată afacerea ta pe o singură coală de hârtie și ești convingător, atunci cu siguranță știi ce vrei. Dacă nu, atunci trebuie să o regândești. Punct.
Morala episodului de astăzi este despre simplitate. Gândește simplu, acționează simplu și câștigi o afacere de succes. Cu cât ești mai complicat, cu atât ai mari șanse să ajungi acolo unde nu vrei. Dar tocmai această simplitate, ca odinioară, înseamnă curaj și determinare. Trebuie să ajungi acolo ... sus. Gândește-te la asta, în ultima lună din trimestrul doi. Succes!