O nouă săptămână, un nou episod Business Colours.

O nouă săptămână, un nou episod Business Colours.

O nouă săptămână, un nou episod din proiectul Business Colours.

Astăzi, abordăm, cu o mare doză de optimism, culoarea CLASSIC BLUE .

De ce această culoare?

În primul rând că este desemnată culoarea anului 2020, de către specialiștii de la PANTONE.

Asta ca să fim asortați, de la specialiști în culori la specialiști în contabilitate.

Bun! Am aflat că, deși este un an complicat, viitorul este albastru, pentru că vorbim despre ceva tehnologie, ceva inovație dar și despre dorințele tale.

Hai că am ajuns direct în subiectul zilei.

Dacă în episodul trecut vorbeam despre importanța vitală a unei misiuni în dezvoltarea afacerii tale, astăzi vreau să discutăm despre obiective. Da, sigur nu este nimic nou să auzi așa ceva.

Toți cei care se ocupă cu dezvoltarea afacerilor spun asta. Corect! Doar că, aceste obiective chiar trebuie să fie obiective. Știi ce zic, nu?

Hai să facem o diferență clară între dorințe și obiective. Acesta este sensul episodului nostru de azi .

Dacă vrei ceva, așa de vară, la nivel de dorință este puțin probabil să se întâmple, doar dacă dă ceva noroc peste tine. Altfel, “se arde oala pe foc” și geaba.

Fă un mic efort pentru rezultate mari.

Ai grijă ca obiectivele pentru afacerea ta să fie cât mai simple, clare, măsurabile și puse pe un calendar. Obiective SMART îți spune ceva?

Știi de câte ori am auzit obiective de genul „ …ăăă, păi vreau să cresc afacerea”.  Minunat. Pe bune? O fi cineva care vrea să o scadă?

Rolul acestui proiect nu este de a te învăța cum să faci asta. Sunt o grămadă de scripturi și rețete în acest sens. Ori citești, ori apelezi la specialiști serioși. Asta că tot vorbeam la început despre specialiștii în culori.

Aceste episoade despre culorile succesului, sunt făcute pentru a-ți da puțin timp de gândire simplificată asupra subiectului în cauză.

Nu vei fi mai deștept după ce citești mesajele, dar cu siguranță îți vei aminti, în nebunia de acțiunilor zilnice, că lucrurile trebuie făcute bine de la început. Așa vei face economie de bani, de timp și de energie. Altfel riști să bați pasul pe loc și nu cred că asta îți dorești.

Așa că, treci pe obiective SMART și nu uita un lucru ESENȚIAL. Toate obiectivele tale trebuie să fie OBLIGATORIU în rezonanță directă cu misiunea afacerii tale.

Până la un nou episod, îți doresc să lucrezi intens la cea mai bună rețetă de succes pentru afacerea ta.

Apoi urmează gustul succesului!

Suntem Geseidl Consulting Group, o afacere de familie care înțelege și respectă valorile parteneriatului, indiferent de provocări. Serviciile noastre reprezintă o valoare a succesului de 15 ani, alături de cei mai buni clienți.

www.geseidl.ro

Despre noi

geseidl logo

Soluții inteligente pentru dezvoltarea afacerilor în România

Geseidl Consulting Group

Str. Ana Ipătescu, Nr. 20, Cod 100337,
Ploiești, Prahova, Romania

Copyright ©2017-2024 Geseidl Consulting Group. Toate drepturile rezervate.