Evrika, în slujba succesului.

Evrika, în slujba succesului.

Evrika, în slujba succesului.
En-joi!
Săptămâna aceasta trecem, cu o oarecare indiferență, peste mult prea euforicul BF și ne concentrăm pe ceva cu mult mai important. Evrika!
Hm! Pare ceva banal cu un aer medieval, dar foarte contemporan dacă știi sensul adevărat al acestei minime interjecții. Da, este despre business-ul tău. En-joi! O să explic și de ce asta.
Zilele trecute am fost, în calitate de simplu turist, la o pensiune prin Harghita, evitând astfel „celebra” destinație Valea Prahovei un fel de „pomul lăudat”, cu o aglomerație fără de sens și costuri cu arome piperate. Acum înțelegi și de ce am evitat BF-ul. Niciodată să nu mergi cu sacul la un pom lăudat, știi asta! Dar să revenim la subiect. Da, o pensiune cu ceva stele, dar fără o stea în frunte. De cum am deschis ușa recepției totul a devenit o poveste frumoasă. De la o atmosferă primitoare, la oameni super faini, la micile detalii, totul era impecabil. Cum spuneam, omul sfințește locul. Nu este o reclamă pentru această locație, ci o recomandare despre cum managementul atent și respectul pentru clienți pot transforma o afacere într-un adevărat succes.
Hei, manager sau director de companie! Știm cu toții că, teoretic, clientul este considerat cel mai valoros „asset” al unei afaceri, dar câți dintre angajații tăi chiar înțeleg și pun în practică acest principiu în fiecare zi? Este doar o expresie de pus în ramă sau o realitate trăită în compania ta? Dacă succesul afacerii tale contează, ar trebui să ai un răspuns clar. Da, pentru a primi, trebuie să oferi. Vrei clienți fideli? Oferă valoare. Vrei echipe motivate?  Atunci trebuie să dai respect. Simplu, nu? Aparent simplu, pentru că în spatele acestei simplități înseamnă ... o gratitudine (sentiment durabil de afecțiune, nutrit de o persoană față de cineva, pentru un bine făcut).
Morala acestei scrisori este că esența afacerii tale constă în atenția acordată fiecărui detaliu, dincolo de proceduri, campanii de marketing PPC sau interminabile ședințe de board. Este ceva firesc, despre și pentru oameni. Evrika!
By the way! Evrica (în greaca veche εὕρηκα) este o interjecție cunoscută, folosită pentru a exprima sentimentul de gratitudine după descoperirea soluției pentru o problemă dificilă.
Apropo! Oricând ai nevoie de ajutor în dezvoltarea afacerii tale sună la Geseidl, că tot ai multe minute incuse sau nelimitate în abonament. Ce te costă?
www.geseidl.ro  

Despre noi

geseidl logo

Soluții inteligente pentru dezvoltarea afacerilor în România

Geseidl Consulting Group

Str. Ana Ipătescu, Nr. 20, Cod 100337,
Ploiești, Prahova, Romania


Copyright ©2017-2024 Geseidl Consulting Group. Toate drepturile rezervate.