Angajăm un om de treaba!

Angajăm un om de treaba!

Te consideri o persoană energică și atentă la detalii, care știe să comunice eficient în vânzări?
Avem pentru tine un job de mare perspectivă.
Citește cu atenție informațiile de mai jos să vezi dacă pregătirea și experiența te încurajează pentru acest post, de treabă.

 

Candidatul eligibil:

Pregătire: studii superioare tehnice sau economice;
Experiență: minim 2 ani într-un post similar din vânzări;
Abilități: capacitate foarte bună de comunicare și relaționare cu clienții, atenție distributivă, simț pentru detaliul semnificativ, capacitate rapidă de decizie;
Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate si eficiență;
Fără obligații personale majore (studii în desfășurare, probleme personale consumatoare psihic, alte activități profesionale paralele etc.);
Cunoștințe: limba engleză (scris, oral) la nivel avansat, MS-Office (Excel, Power Point, Word). Experiența în utilizarea SAP constituie un avantaj;
Alte cerințe: Permis de conducere categoria B.
Responsabilitățile postului: asigură interfața cu agenții de vânzări din teritoriu și departamentul de producție, asigură back office și comunicările cu clienții interni și externi.

Dacă ești pregătit pentru acest nou job, te invităm să trimiți CV-ul tău pe adresa angajari@geseidl.ro

 Ce vom face împreună?

Atingem și depășim obiectivele de vânzări.

Dezvoltăm un portofoliu stabil de clienți.

Ne perfecționăm și creștem împreună.

De ce noi?

Pentru că vei fi sprijinit permanent de un lider de vânzări!

Pentru că oferim un loc de muncă stabil cu dezvoltare continuă!

Pentru că vei lucra într-un mediu plăcut, profesional și dinamic!

Pentru că noi chiar investim în dezvoltarea ta!

 

Trimite-ne cv-ul tău actualizat pe adresa de email angajari@geseidl.ro

Ca să îți fie mai ușor, folosește linkul de mai jos: